اخبار ورزشی خوزستان

فولاد درصورت برد هم‌ پوکر می‌کند، هم هت‌تریک!

فولاد درصورت برد هم‌ پوکر می‌کند، هم هت‌تریک!

پایگاه خبری فوتبالی – آیا جواد نکونام خواهد توانست با کسب سومین پیروزی پیاپی‌ فولاد برابر تراکتور به چهارمین برد این تیم اهوازی در تبریز برسد؟

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در اولین بازی هفته هجدهم لیگ برتر تراکتور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

تراکتور درحالی پای به میدان مسابقه خواهد گذاشت که با غلبه بر ذوب‌آهن در یک بازی خارج از خانه روحیه بسیار خوبی دارد و می‌تواند با پیروزی مقابل شاگردان نکونام، جایگاه پنجمی‌خود را تثبیت کند. شاگردان خمز از ۹ امتیاز ممکن در طول سه هفته اخیر موفق به کسب ۷ امتیاز شده‌اند و روند رو به رشدی را تجربه کرده‌اند.

در طرف مقابل فولاد هم هفته گذشته توانست از سد تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی پرسپولیس بگذرد و به دومین تیمی بعد از تراکتور تبدیل شد که در فصل جاری بر سرخ‌های پایتخت غلبه کرده است. شاگردان نکو می‌توانند درصورت کسب برد حتی جای تراکتور را هم در رتبه پنجم جدول بگیرند و جهش قابل توجهی داشته باشند.

اما تاریخ تقابل‌های لیگ برتری دو تیم‌ به نفع فولاد سنگینی می‌کند. قرمزهای اهوازی در ۲۹ بازی گذشته خود با تراکتور ۱۰ پیروزی دشت کرده‌اند و در مقابل ۷ بار هم مغلوب بوده‌اند. ۱۲ پیکار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اما از آنجایی که بازی در تبریز برگزار می‌شود، اشاره به آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم در این شهر نیز بی‌مورد نخواهد بود. آمار در تبریز به نفع تی‌تی‌هاست؛ جایی که تیم میزبان از ۱۴ مسابقه برگزار شده، توانسته ۵ برد به دست آورد و ۳ بار قافله را به حریف جنوبی واگذار کرده و ۶ مسابقه نیز با نتیجه تساوی به انتها رسیده است.

با این حال تراکتور در دو مصاف قبلی با شاگردان نکونام ناکام بوده و شکست خورده است. در بازی رفت دو تیم به میزبانی اهواز، فولادی‌ها سه بر دو از سد تیم تحت امر قربان بردیف گذشتند و در بازی برگشت لیگ بیست و یکم نیز، این دوباره تیم نکونام بود که با کاشته فوق‌العاده بوحمدان و گل شاه‌عباسی درمقابل تک گل دقایق انتهایی سلامی، تیم برنده میدان بود.

در صورت اینکه امروز فولاد بتواند با سه امتیاز کامل ورزشگاه یادگار امام(ره) را ترک کند، جواد نکونام با کسب سومین پیروزی پیاپی خود برابر تراکتور، به چهارمین برد تاریخ لیگ برتری فولاد در تبریز نیز خواهد رسید تا یک پوکر و یک هت‌تریک جذاب را برای اهوازی‌ها رقم زده باشد.

1997