اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفت یک – پرسپولیس دو/ نفت در آتش‌بازی دیاباته سوخت/ روزگار آبادانی‌ها سیاه‌تر از نفت سیاه

صنعت نفت یک – پرسپولیس دو/ نفت در آتش‌بازی دیاباته سوخت/ روزگار آبادانی‌ها سیاه‌تر از نفت سیاه

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس با درخشش شیخ دیاباته موفق شد به ناکامی‌های اخیر خود پایان دهد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس که از ساعت 18 امروز در آبادان به دنبال جبران دو توقف متوالی و همچنین هم امتیازشدن با سپاهان صدرنشین مقابل صنعت نفت به میدان رفته بود توانست با دو گل شیخ دیاباته تمام امتیازات این بازی خارج از خانه را کسب کند.

در این بازی صنعت نفت که ابتدا در دقیقه 8 از حریف مدعی خود پیش افتاده بود، علیرغم ارائه یک بازی مطلوب، در نهایت با شکست زمین مسابقه را ترک کرد.

با این نتیجه صنعت نفت 11 امتیازی باقی ماند و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و پرسپولیس با 39 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول ایستاد.

گزارش مهمترین اتفاقات و ویدئوهای این بازی را در ادامه مرور کنید؛

تیم داوری: پیام حیدری، علیرضا ایلدرم، وحید سیفی

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، سباستین پیریز (رضا امانی نژاد 87)، حسن بیت‌سعید (علی شاه‌حسینی 53)، حکیم نصاری، طالب ریکانی (محمدرضا جلیل مزهر 87)، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (امیرحسین فرهادی 40)، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده (محمدحسین باصری 87)، میثم تهیدست و یوسف وکیا.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (سعید صادقی 64)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته (علی نعمتی 79)، گئورگی گولسیانی، عیسی آل کثیر (فرشاد فرجی 1+90) و محمد عمری.

کارت زرد: وکیا (17)، نصاری (23)، ممی‌زاده (45)، شاه‌حسینی (62)، یوسفی (67)، سباستین (83)

کارت قرمز:

گل‌های بازی: یوسفی (8)، دیاباته (19 و 47)

اتفاقات و حواشی مهم:

* بازی رأس ساعت 18 آغاز شد.

دقیقه 4: محمد عمری پس از نفوذ به درون محوطه حریف به توپ ضربه زد اما شوت او توسط گروسیان دفع شد.

(گل اول صنعت نفت) دقیقه 8: حسین سنگرگیر با یک ارسال دیدنی از جناح راست توپ را به روی دروازه پرسپولیس فرستاد و فردین یوسفی با یک ضربه سر شیرجه‌ای اولین گل بازی را به ثمر رساند.

اینترنت نیم‌بها

گل اول صنعت نفت توسط یوسفی

دقیقه 12: سانتر اسماعیلی‌فر روی سر گولسیانی نشست و ضربه سر این بازیکن توسط گروسیان دفع شد.

دقیقه 15: پاس رو به بیرون بازیکنان صنعت نفت به طالب ریکانی رسید و شوت خطرناک این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط احمد گوهری به کرنر فرستاده شد.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 19: روی شوت محکم سینا اسدبیگی توپ پس از برخورد به تیرک دروازه صنعت نفت و در حالی که به نظر می‌رسید از خط دروازه عبور کرده با یک ضربه سر توسط شیخ دیاباته به گل مساوی پرسپولیس تبدیل شد.

اینترنت نیم‌بها

گل اول پرسپولیس توسط دیاباته

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر از بالای دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه 34: شیخ دیاباته پس از آنکه به درون محوطه نفت نفوذ کرد، برای شوتزنی توپ را روی پای راست خود آورد اما در همین لحظه محمد قنبری مدافع نفت با یک تکل اجازه کار به مهاجم پرسپولیس نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 3+45: ارسال خطرناک ترابی از گوشه محوطه جریمه به تیرک دوم دروازه نفت با ضربه سر مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 4+45: ضربه سر پورعلی‌گنجی از روی نقطه پنالتی و در حالی که هیچ مدافعی بین او و دروازه‌بان نبود توسط گروسیان مهار شد.

* پس از لحاظ چهار دقیقه وقت تلف شده، سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد.

* دو تیم بدون تغییر در ترکیب خود، نیمه دوم را آغاز کردند.

(گل دوم پرسپولیس) دقیقه 47: پرسپولیس در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. روی دفع اشتباه مدافع نفت توپ مقابل پای آل کثیر قرار گرفت و پاس این بازیکن در حالی به راحتی به دیاباته رسید که مدافعان صنعت نفت اعتقاد به آفساید داشتند. در این صحنه شیخ دیاباته با یک ضربه بغل پا دومین گل خودش و تیمش  را به ثمر رساند.

اینترنت نیم‌بها

گل دوم پرسپولیس توسط دیاباته

دقیقه 50: شوت محکم ریکانی روی ضربه ایستگاهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: دو شوت پیاپی و خطرناک بازیکنان پرسپولیس در حالی راه به جایی نبرد که کمک داور پیش از ضربه نهایی محمد عمری آفساید شیخ دیاباته را اعلام کرد.

* پس از خطای فردین یوسفی روی سعید صادقی در دقیقه 67، برای لحظاتی بین نفتی‌ها و تیم داوری درگیری لفظی به وجود آمد.

دقیقه 71: ضربه نه چندان قدرتمند آل کثیر به راحتی توسط گروسیان مهار شد.

دقیقه 86: دانیال اسماعیلی‌فر در حالی که می‌توانست در مقابل دروازه صنعت نفت با یک پاس در عرض توپ را به هم‌تیمی خود برساند، ترجیح خودش دروازه را باز کند اما ضربه او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

* پس از لحاظ چهار دقیقه وقت تلف شده، نیمه دوم این بازی به اتمام رسید.

6442