اخبار ورزشی خوزستان

تشابه جالب فولاد و لیورپول/ لیگ قهرمانان آسیا موقعیت ایده‌آل تیم نکونام برای جبران ناکامی‌های لیگ برتر

تشابه جالب فولاد و لیورپول/ لیگ قهرمانان آسیا موقعیت ایده‌آل تیم نکونام برای جبران ناکامی‌های لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد خوزستان به دنبال حضوری موفق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، جواد نکونام بعد از 2 بار قهرمانی با فولاد در جام حذفی و سوپرجام، دو بار کسب سهمیه آسیایی و یک بار صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان، حالا روزهای سخت را هم در اهواز تجربه کرده است.

مربیان می‌گویند همیشه تیم‌های‌شان روی دور برد نیستند و نباید چنین توقعی داشت. همین اتفاق امسال برای لیورپولِ یورگن کلوپ رخ داد. این تیم در سال‌های گذشته 3 بار به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید و در سال 2020 عنوان قهرمانی را به دست آورد. لیورپول با یورگن کلوپ قهرمان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم شد. در فصل جاری اما این تیم به ناگهان دچار افت فاحشی شده و نتوانسته نتایج قابل انتظار را به دست بیاورد. آن‌ها در حال حاضر در جایگاه هشتم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. 

این یک مورد واضح و مبرهن درباره افت تیم‌های برنده و قدرتمند است که می‌‌تواند مورد توجه مربیان و بازیکنان قرار بگیرد. فولاد خوزستان هم جزو باشگاه‌هایی است که در سال‌های گذشته با نکونام کاملا موفق بوده اما امسال معادلات برای این تیم پیچیده بوده. آنها از ابتدای فصل با بحران مصدومیت مواجه بوده‌اند. 

در همین دیدار اخیرشان مقابل مس رفسنجان 3 بازیکن این تیم به خاطر آسیب دیدگی از زمین مسابقه تعویض شدند. محمد آبشک که به جای سینا مریدی مصدوم به زمین رفت، دقایقی بعد بینی‌اش شکست تا نکونام به این نتیجه برسد فصل، فصل او و تیمش نیست. 

در این روزهای سخت اما فولادی‌ها نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های لیگ قهرمانان دارند. نکونام می‌داند که این یک موقعیت ایده‌آل برای جبران نتایج به دست آمده در لیگ برتر است. فولادی‌ها با کلید واژه همدلی و اتحاد قصد دارند این روزهای سخت را سپری کنند و در آسیا به موفقیت برسند. بعد از بازی مس رفسنجان، محمدامین حزباوی ستاره جوان این تیم از هواداران فولاد خواست تا کنار فولاد باشند و در این شرایط سخت حمایت کنند. تاکید این بود که واقعی فولاد این نیست و می‌توانند با اتحاد و همدلی با هم از این روزهای سخت عبور کنند.

2636