اخبار ورزشی خوزستان

دیدار نکونام با دروازه‌بانی که خاطره خوبی از سرمربی فولاد ندارد

دیدار نکونام با دروازه‌بانی که خاطره خوبی از سرمربی فولاد ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فولاد خوزستان دیدار جالبی با یکی از اعضای تیم شباب الاهلی امارات داشت.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان که بعد از نشست خبری پیش از دیدار با الفیصلی عربستان با دیاز سرمربی الهلال عربستان رودررو شد در ادامه با دروازه‌بان تیم الاهلی هم دیدار گرمی داشت.

ماجرا از این قرار است نکونام زمانی که در لیگ امارات بازی می‌کرد گل زیبایی به این دروازه‌بان زده بود و این دو ضمن یادآوری خاطرات و گفت‌و‌گو درباره زمانی که روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند به نوعی با هم خاطره‌بازی کردند.

 بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با انتشار ویدیویی از این دیدار به نوعی به این موضوع پرداخت و بخشی از صحبت‌های نکونام با دروازه‌بان شباب الاهلی را پخش کرد.

نکونام و فولاد فردا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الثمامه قطر مقابل الفیصلی عربستان قرار می‌گیرند و به دنبال صعود از این مرحله هستند، شاید در صورت صعود فولاد و شباب الاهلی امارات این بار شاهد رویارویی مجدد نکونام و دروازه‌بان شباب الاهلی در یک جایگاه دیگر باشیم.

نکونام در سال 2013 همراه با استقلال به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید، اما پس از شکست مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی از رسیدن به فینال باز ماند. او در سال 2005 نیز همراه با پاس تهران در لیگ قهرمانان شرکت کرد.

اولین حضور نکونام به عنوان مربی در لیگ قهرمانان آسیا، سال گذشته همراه با فولاد بود که در نهایت با 5 امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار گرفتند. اما امسال با حضور در صدر جدول گروه C به مرحله حذفی رسیده‌اند.

7655