اخبار ورزشی خوزستان

مخالفت فولاد خوزستان با استعفای نکونام

مخالفت فولاد خوزستان با استعفای نکونام

پایگاه خبری فوتبالی – سخنگوی باشگاه فولاد از مخالفت این باشگاه با استعفای جواد نکونام خبر داد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در خصوص استعفای سرمربی این تیم در برنامه فوتبال برتر گفت:” ما اتفاقات لیگ را فراموش کرده بودیم و با تمرکز کامل به استقبال لیگ قهرمانان رفته بودیم. در کمپی تمرین کردیم که هلندی ها در آن برای جام جهانی تمرین می‌کردند و آقای نکونام هم از شرایط بچه ها راضی بود. در مورد تصمیمی که آقای نکونام در کنفرانس بعد از بازی گرفتند، باشگاه فولاد با ایشان مخالفت خواهد کرد و من فکر می‌کنم این تصمیم بخاطر حواشی بود که رسانه ها در یک ماه اخیر برای تیم ما بوجود آوردند.”

سخنگوی فولاد در ادامه گفت:” آقای نکونام مربی ماست و باشگاه فولاد از همکاری با او راضی است و همینطور آقای نکونام از فولاد. تصمیم آقای نکونام را به پای یک بغض یک ماهه او بگذارید که امروز شکست. باشگاه شدیدا با استعفای آقای نکونام مخالفت کرده و منتظر باشید که در پنج شنبه نیز اتفاقات جدیدتری رقم بخورد.”

مرادی در پایان درباره حواشی درون تیمی فولاد گفت:” امسال رسانه ها و برخی از دوستان اتفاقات عجیبی را در باشگاه فولاد برای ما رقم زدند. در ابتدای فصل بحث حضور سرمربی ما در استقلال و تیم ملی بود که باشگاه فولاد با جدایی آقای نکونام مخالفت کرد. شما شک نکنید اگر نکونام دلش با فولاد نبود با پیشنهادهایی که داشت می‌توانست از فولاد جدا شود. مردم به شایعات توجه نکنند و به امید خدا پنج شنبه با حضور آقای نکونام شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.”

۷۷۶۸