اخبار ورزشی خوزستان

پیش‌بازی فولاد – الهلال/ با نکونام یا بدون نکونام؟

پیش‌بازی فولاد – الهلال/ با نکونام یا بدون نکونام؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازی فولاد و الهلال تحت تاثیر وضعیت جواد نکونام برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، نکونام بعد از برد تیمش مقابل الفیصلی، به فولادی‌ها شوک داد و در کنفرانس خبری بعد از بازی، خبر استعفایش را رسانه‌ای کرد. در شرایطی که او دیروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب حضور نداشت، هنوز معلوم نیست که سرمربی لالیگایی نماینده ایران، جلوی الهلال روی نیمکت تیم اهوازی خواهد نشست یا نه.

حریف سرشناس: الهلال عربستان نیاز به معرفی خاصی ندارد. تیم رامون دیاز از بازیکنان سرشناسی در ترکیبش بهره می‌برد. از موسی مارگا که همبازی مهدی طارمی در پورتو بود تا اودیون ایگالو بازیکن تیم ملی نیجریه و سالم الدوساری و کلی بازیکن دیگر. 

این تیم تا فینال جام جهانی باشگاه‌ها بالا رفت و به رئال مادرید، 3 گل زد( البته که رئال، آن بازی را 3-5 برد)، و امیدوار است که با بردن فولاد، بتواند به هدفش که دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در آسیاست، نزدیک شود. حالا باید منتظر ماند و دید که فولاد می‌تواند به پیشروی‌اش در آسیا ادامه دهد یا نتیجه دیگری در این بازی رقم خواهد خورد.

بازی انتقامی برای فولاد: فولاد و الهلال، سابقه بازی با یکدیگر در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. در آن بازی که مربوط به مرحله گروهی فصل 2015 این رقابتهاست، دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت، تیم عربستانی موفق شد با نتیجه 0-2 حریفش را شکست دهد و فولاد به دنبال جبران آن باخت در بازی فردا شب است.

نتیجه تیمها در مرحله قبلی: فولاد با یک گل از سد الفیصلی عربستان گذشت و الهلال هم با نتیجه 1-3، شباب الاهلی امارات را شکست داد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پنجشنبه 4 اسفند

فولاد – الهلال ساعت 21.30