اخبار ورزشی خوزستان

سومین جدال فولاد خوزستان و الهلال عربستان

سومین جدال فولاد خوزستان و الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های فولاد خوزستان از ایران والهلال از عربستان، امروز برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم جدال خواهند کرد.
 
به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی و به نوشته سایت رسمی کنفدراسیون آسیا، این دو تیم پیش از این دو بار با هم روبرو شده اند که یک تساوی و یک برد برای الهلال ثبت شده است.

باشگاههای فولاد خوزستان و الهلال عربستان سال ۲۰۱۵ در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با هم همگروه بودند که بازی رفت صفر- صفر شد و در بازی برگشت الهلال عربستان، ۲ بر صفر برنده شد.

الهلال عربستان در ۷ بازی اخیر برابر باشگاههای ایرانی، ۶ برد را کسب کرده و یک تساوی را هم تجربه کرده است. این تیم در بازی های اخیر مقابل تیم های ایران ۱۸ گل زده و تنها ۴ گل دریافت کرده است.

تیم الهلال در ۷ بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برنده شده است و با این آمار توانسته با حدنصاب ۷ برد متوالی اولسان هیوندای کره جنوبی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ و گوانگ ژو اورگراند چین در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ برابری  کند.

در سوی مقابل تیم فولاد ایران هم در صورت صعود به مرحله بعدی مسابقات، پنجمین تیم ایرانی بعد از سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، استقلال و پرسپولیس خواهد شد که توانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

۱۹۷۹