اخبار ورزشی خوزستان

سه حسرت بزرگ فولاد جلوی الهلال(عکس)

سه حسرت بزرگ فولاد جلوی الهلال(عکس)

سه حسرت بزرگ فولاد جلوی الهلال(عکس)

سه حسرت بزرگ فولاد جلوی الهلال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد در حالی با شکست مقابل الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد که قبل از گل موسی مارگا، شاگردان حمید رجبی چند موقعیت خوب برای باز کردن دروازه تیم عربستانی داشتند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، گل دقیقه 87 مهاجم سرشناس الهلال تکلیف آخرین نماینده ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که فولاد نمایش خوبی جلوی تیم بزرگ عربستانی داشت و حتی می‌توانست برنده این بازی شود.

در شرایطی که کریستوفر کنت تا قبل از گل مارگا، در چند صحنه دروازه تیمش را نجات داد، آنطرف میدان هم عبدالله المعیوف گلر الهلال، شب نسبتا سختی را جلوی بازیکنان حریف تجربه کرد و او هم چند موقعیت گلزنی را از فولادی‌ها گرفت.

اولین موقعیت گلزنی جدی فولاد، به دقیقه 15 برمی‌گردد که احسان پهلوان با ورود به محوطه جریمه الهلال، شانسش برای گلزنی را امتحان کرد اما ضربه پای چپ او را المعیوف با پا مهار کرد تا نیمکت فولاد منفجر نشود!

روبرتو تورس دیگر بازیکن فولاد بود که صاحب موقعیت خوب گلزنی شد اما این بار هم گلر الهلال که با مهار ناقص توپ، برای فولاد موقعیت گلزنی ایجاد کرده بود، مانع گل شدن شوت محکم وینگر اسپانیایی فولاد شد.

اما جدی‌ترین موقعیت گلزنی فولاد، به دقیقه 71 برمی‌گردد. روی کرنر ارسالی روبرتو تورس، امین حزباوی می‌توانست فولاد را از حریفش پیش بیندازد اما در اوج بدشانسی، ضربه سر او به تیر دروازه الهلال خورد تا فولاد نتواند مقابل حریف قدرتمندش به گل برسد.

1984