اخبار ورزشی خوزستان

چرا اسکوچیچ سرمربی فولاد نشد؟

چرا اسکوچیچ سرمربی فولاد نشد؟

چرا اسکوچیچ سرمربی فولاد نشد؟

چرا اسکوچیچ سرمربی فولاد نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت سرمربی اسبق تیم ملی به فوتبال ایران را باید منتفی دانست.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، از روزی که دراگان اسکوچیچ به صورت اجباری از تیم ملی جدا شده، تا امروز به تیم‌های مختلفی از لینک شده است. از تیمهای باشگاهی در کشورش گرفته تا تیم ملی ویتنام و تیم ملی چین که البته هیچ خبری از توافق اسکوچیچ با این تیمها نبود.

آخرین تیمی که نام دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه سرمربیگری‌اش مطرح شد، فولاد بود. تیمی که تا همین چند روز قبل جواد نکونام را به عنوان سرمربی روی نیمکتش می‌دید اما جدایی ناگهانی نکونام از فولاد باعث شد که این باشگاه به دنبال انتخاب جانشین او باشد و از اسکوچیچ – که سابقه کار در این باشگاه را دارد – به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی نکو نام برده شد.

در چنین شرایطی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه اسکوچیچ به پیشنهاد فولاد پاسخ منفی داده است. گویا سرمربی اسبق تیم ملی هنوز به خاطر نحوه جدایی‌اش از تیم ملی، دلخور است و حداقل در این شرایط، علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و به همین دلیل پیشنهاد فولاد را رد کرده است.

با منتفی شدن بازگشت اسکوچیچ به فولاد، حالا نام چند مربی ایرانی به عنوان گزینه جانشینی نکونام مطرح شده و باید منتظر ماند و دید که نهایتا نیمکت این تیم به کدام مربی خواهد رسید.

1984