اخبار ورزشی خوزستان

نایب قهرمان جهان، آسان‌ترین قرعه برای فولاد از نگاه ویسی

نایب قهرمان جهان، آسان‌ترین قرعه برای فولاد از نگاه ویسی

نایب قهرمان جهان، آسان‌ترین قرعه برای فولاد از نگاه ویسی

نایب قهرمان جهان، آسان‌ترین قرعه برای فولاد از نگاه ویسی

پایگاه خبری فوتبالی- ویسی باور دارد قرعه فولاد برای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آنچنان هم دشوار نبوده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، چند ساعت پیش از آغاز دیدار شب گذشته فولاد و الهلال، ویسی میهمان تلفنی رادیو ایران بود و به عنوان کسی که سال‌ها در نقش بازیکن، مربی و سرمربی در جمع قرمزهای اهوازی حضور داشته به نقد و بررسی شرایط و حواشی فعلی فولاد خوزستان و سال‌های حضورش در این تیم پرداخت.

تیم دسته اولی هم الفیصلی را شکست می‌داد

او در یکی از جالب‌ترین اظهار نظرهایش درباره رویارویی فولاد با الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آن را آسان‌ترین قرعه ممکن برای نماینده ایران در این مرحله دانست. ویسی در حالی که کمتر از چند ساعت به شروع این مسابقه حساس باقی‌مانده بود، با بیان اینکه حتی یک تیم لیگ یکی ایرانی هم می‌توانسته الفیصلی را شکست دهد، گفت: “الفیصلی تیمی نبود که بخواهد برابر یک تیم ایرانی قد علم کند. به جز فولاد، حتی یک تیم دسته اولی ما هم می‌توانست با الفیصلی مقابله کند و برنده بازی باشد. به هر حال آن بازی را فولاد برد و به مردم خوزستان و مردم ایران تبریک گفتیم”.

این سرمربی خوزستانی ادامه داد: “مشخص بود که وقتی فولاد بالا می‌رود، الدحیل، الشباب و الهلال سه حریف سخت هستند. می‌گویند قرعه فولاد بد بود اما آن دو تیم هم قدرتر از الهلال هستند. هر سه تیم فوق حرفه‌ای هستند و بازی با آن‌ها بسیار سخت بود. اینکه ما به الهلال خوردیم، خیلی بهتر بود. اگر به جدول عربستان را نگاه کنید، تیم الهلال با دو بازی کمتر چهارم و پنجم جدول است و الشباب و الدحیل صدرنشین هستند. این قرعه بدی نبود و هر سه تیم سخت بودند.”

گفتنی است الهلال پرستاره در حالی شب گذشته به سختی و با حداقل اختلاف فولاد را شکست داد که شاگردان رامون دیاز کمتر از دو هفته قبل در جام باشگاه‌های جهان خوش درخشیدند و با نایب قهرمان به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

2509