اخبار ورزشی خوزستان

تراکتور تیم ایرانی محبوب خارجی جدید نفت!

تراکتور تیم ایرانی محبوب خارجی جدید نفت!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن ازبکستانی جدید صنعت نفت سابقه گلزنی به تراکتور با پیراهن پاختاکور را دارد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، شاروف موخیدینوف جدیدترین بازیکن خارجی صنعت نفت است که با سابقه بازی در تیم‌های سرشناس ازبکستانی پاختاکور و نسف قارشی به آبادان آمده تا به بقای تیم محبوب زردپوش در لیگ برتر کمک کند.

بازیکن ازبک که اکثرا در پست هافبک هجومی برای تیم‌هایش به میدان رفته، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ازبکستان و حضور در تیم‌های ملی پایه کشورش را هم در کارنامه دارد. آمار فردی شاروف هم به عنوان یک هافبک بد نیست و وی در ۱۶۹ بازی در طول دوران فوتبال خود موفق به ثمر رساندن ۲۰ گل و ارسال ۱۶ پاس گل شده است.

موخیدینوف که چند هفته‌ای هست با آبادانی‌ها تمرین می‌کند، احتمالا درصورت صلاحدید کادرفنی اولین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل تراکتور انجام خواهد داد؛ تیمی که هافبک ازبک خاطرات خوبی از آن دارد و یک بار هم موفق به باز کردن دروازه‌اش شده است.

تراکتورِ رسول خطیبی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فروردین ۱۴۰۰ مقابل پاختاکور قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه پرگل سه بر سه به اتمام رسید. خریدِ ۲۵ ساله صنعت نفت که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود در دقیقه ۷۵ موفق شد با شوتی سرکش و دیدنی از راه دور، گل دوم تیمش را وارد دروازه محمدرضا اخباری کند.

حال این هافبک ۲۵ ساله که به لیگ برتر ایران کوچ کرده در اولین فرصت خود برای بازی در ترکیب برزیلی‌های ایران باید مقابل تیمی قرار بگیرد که از آن خاطرات خوبی دارد و نفتی‌ها بسیار امیدوار خواهند بود تا موخیدینوف دوباره مقابل تراکتور بدرخشد.

1997