اخبار ورزشی خوزستان

اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان و محکومیت جدید برای 6 باشگاه

اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان و محکومیت جدید برای 6 باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

 با توجه به شکایت جواد عباسی از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 117 میلیون و 720 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت محمدسام عباسقلی نژاد از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 950 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 42 میلیون و 510 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت بابک عبادی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت حمیدرضا دیوسالار از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.  

در پی شکایت ابوالفضل طهماسبی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 37 میلیون و 60 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.  *با توجه به شکایت محمدعلی فرامرزی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 590 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 186 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت امین جهان کهن از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 208 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت هادی حبیبی نژاد از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 190 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 113 میلیون و 142 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعی خواهان به میزان 270 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

5960