اخبار ورزشی خوزستان

گزارش زنده/ پرسپولیس یک – نفت مسجدسلیمان صفر

گزارش زنده/ پرسپولیس یک – نفت مسجدسلیمان صفر

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه آزادی میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته است. شاگردان گل‌محمدی و عنایتی در شرایطی با هم روبرو شده‌اند که شرایطی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر دارند و یکی برای قهرمانی می‌جنگد و دیگری هدفش ماندن در لیگ برتر است.

تیم داوری: کوپال ناظمی – محمد علی پورمتقی – دانیال باشنده – سعاد وفاپیشه

ناظر داوری: محمدرضا فلاح  

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر و پریرا.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، عقیل کعبی، محمد خرم‌الحسینی، پیمان رنجبری، پیمان میری، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر، محمود صالحی، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی.

با گزارش لحظه به لحظه مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی با ما همراه باشید:

کارت زرد:

کارت قرمز:

گلزنان بازی: اسدبیگی (22)

نیمه اول:

* پیش از شروع بازی، یاد و خاطره شهید رضایی مجد و شهدای اسفند ماه گرامی داشته شد.

دقیقه 2: حرکت سریع عیسی آل کثیر، پرسپولیس را در آستانه اولین موقعیت جدی خود قرار داد اما آل کثیر در جدال با مدافع مستقیم خود ناکام ماند و توپ را از دست داد.

دقیقه 8: بعد از دو کرنر متوالی نفتی‌ها، محمدمهدی احمدی در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و شوتی به سمت دروازه بیرانوند زد که دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: با اشتباه سینا اسدبیگی، اسماعیل بابایی توپ را گرفت و در حالی که موقعیت گلزنی داشت با خطای اسدبیگی متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

(پنالتی از دست رفته) دقیقه 13: پیمان میری ضربه پنالتی را زد و بیرانوند با تشخیص درست مسیر توپ مانع به ثمر رسیدن اولین گل بازی شد.

اینترنت نیم‌بها

مهار پنالتی توسط بیرانوند

دقیقه 14: کرنر ارسالی بازیکنان نفت به شکلی خطرناک از روی سر همه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 19: پاس در عمق ترابی پیش از آنکه به پریرا برسد، با خروج مجدکرمانشاهی از دروازه دفع شد.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 22: سانتر وحید امیری روی سر آل کثیر نشست اما ضربه سر خطرناک او توسط مجدکرمانشاهی دفع شد و در ادامه با اشتباه مدافعان نفت توپ مقابل پای سینا اسدبیگی قرار گرفت و این بازیکن با یک شوت سنگین توپ را به تور دروازه نفت رساند.

6442