اخبار ورزشی خوزستان

کنت با چشم‌های بسته مراقب دروازه فولاد است(عکس)

کنت با چشم‌های بسته مراقب دروازه فولاد است(عکس)

کنت با چشم‌های بسته مراقب دروازه فولاد است(عکس)

کنت با چشم‌های بسته مراقب دروازه فولاد است(عکس)

 پایگاه خبری فوتبالی- گلر اتریشی فولاد با تمرین ویژه‌ای به استقبال هفته بیست و دوم لیگ خواهد رفت.

 به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، کریستوفر کنت که با درخشش خیره‌کننده مقابل ستارگان الهلال محبوب فولادی‌ها شد، خود را برای اثبات توانمندی‌هایش در لیگ آماده می‌کند. گلر اتریشی که فصل قبل مورد توجه محرم نویدکیا قرار گرفت و به سپاهان پیوست پس از عملکردی سینوسی نیمکت‌نشین مظاهری شد تا در تابستان راهی فولاد شود. کمتر کسی فکر می‌کرد حضور کنت در فولاد موفقیت‌آمیز باشد اما اهواز برایش خوش‌یمن بود و او نمایش خوبی در فولاد داشت.

تغییرات در کادر فنی این تیم باعث شده تا منصوریان سومین سرمربی ایرانی‌ باشد که کنت را در چهارچوب دروازه قرار می‌دهد.

 تصویری از حضور کنت در تمرین دیروز فولاد منتشر شده که این گلر اتریشی با چشم‌بند مشغول تمرین است. شیوه‌ای نوین در فرآیند آماده‌سازی گلرها که پیش‌تر آن را در زمان حضور روی تاواراس، مربی گلرهای معروف پرتغالی – که نقش مهمی در تربیت رشید مظاهری، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند داشت – مشاهده کرده بودیم.

 تمرین با چشم بسته به دروازبان‌ها کمک می‌کند با هماهنگی هر چه بیشتر عصب و عضله، در صحنه‌ای در طول بازی که مسیر حرکت توپ را به خوبی ندیده‌اند بتوانند انعکاس سریع و مناسبی داشته باشند.

 کنت امیدوار است با تمرینات پیشرفته شایستگی‌های خود را بیشتر اثبات کند و به یکی از گلرهای خارجی ماندگار لیگ برتر تبدیل شود. او تا اینجای فصل 10 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته که در از این حیث در کنار محمدرضا اخباری در رده دوم کلین‌شیت لیگ بیست و دوم قرار دارد.

 

2509