اخبار ورزشی خوزستان

درخشش حزباوی، 12 روز بعد از بدشانسی محض(ویدیو)

درخشش حزباوی، 12 روز بعد از بدشانسی محض(ویدیو)

درخشش حزباوی، 12 روز بعد از بدشانسی محض(ویدیو)

درخشش حزباوی، 12 روز بعد از بدشانسی محض(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین بازیکن دیدار ایران – ویتننام، چند روز قبل از گلزنی در بازی امروز، می‌توانست مهمترین گل دوران بازی‌اش را به ثمر برساند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، محمد امین حزباوی که یکی از پدیده‌های این فصل فولاد در لیگ برتر به شمار می‌رود، پس از درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در ترکیب تیم ملی جوانان نیز نمایش خوبی داشت و در پیروزی 1-3 شاگردان صمد مرفاوی مقابل ویتنام، توانست با یک ضربه سر، دروازه حریف را باز کند.

اینترنت نیم‌بها

گل حزباوی به ویتنام

حزباوی پیش از این در بازی مقابل قطر نیز توانسته بود از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی ایران گلزنی کند.

اما حزباوی در حالی امروز روی برتری تیم ملی جوانان در یک بازی حیاتی تاثیرگذار بود که 12 روز قبل، با بدشانسی محض، فرصت ثبت مهمترین گل دوران حرفه‌ای‌اش را از دست داد.

در بازی فولاد و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، حزباوی می‌توانست با یک ضربه سر حکم صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی را امضا کند اما از بدشانسی او، ضربه سر غیرقابل مهار این بازیکن به تیر دروازه الهلال خورد و نهایتا تیم عربستانی توانست با گل موسی مارگا، شاگردان حمیدرضا رجبی را حذف کند.

حزباوی طی چند وقت اخیر نشان داده که چرا جواد نکونام در فولاد تا این اندازه به این فوتبالیست جوان اعتقاد داشته است. این بازیکن 19 ساله که محصول آکادمی فولاد است پیش از این 7 سال در تیم‌های پایه فولاد سابقه عضویت داشت.

 به نظر می‌رسد حزباوی کشف تازه‌ای برای قلب دفاع در فوتبال ایران است، بازیکنی که می‌تواند برای سال‌ها در رده‌های ملی مختلف بدرخشد.

7655