اخبار ورزشی خوزستان

دژاگه و ۴ نفر دیگر نیمکت‌نشین شدند

دژاگه و ۴ نفر دیگر نیمکت‌نشین شدند

انقلاب منصوریان در ترکیب مقابل قلعه‌نویی نفرات آغاز کننده برای فولاد خوزستان برابر گل‌گهر مشخص شدند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فرتاک ورزشی،
فولاد خوزستان که طی سه مسابقه اخیرش با هدایت علیرضا منصوریان یک پیروزی مقابل ملوان انزلی، یک تساوی برابر مس کرمان و یک شکست در جدال با استقلال داشته، امروز در رقابت حساس جام حذفی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

کریستوفر نت، محمدامین حزباوی، عارف آقاسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا غبیشاوی، روبرتو تورس، سعید واسعی و ساسان انصاری ۱۱ بازیکنی هستند که  در ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفته‌اند .

فولاد خوزستان که در دیدار اخیرش برابر استقلال با دو گل شکست خورد، امروز با یک ترکیب متفاوت پای به جدال با گل‌گهر سیرجان می‌گذارد و علیرضا منصوریان در اقدامی جالب توجه تصمیم گرفته محمدامین حزباوی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدرضا غبیشاوی و ساسان انصاری را به جای ایوب والی، سعید آقایی، سینا مریدی، علیرضا کوشکی و اشکان دژاگه از ابتدا استفاده کند.

محمدامین حزباوی، مدافع تیم ملی جوانان پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی فولاد خوزستان بازگشته و جای کاپیتان ایوب والی را پُر کرده است.

ساسان انصاری، مهاجم تند و تیز و با تجربه فولاد خوزستان نیز پس از عدم حضور در ترکیب بازی با استقلال، امروز از ابتدا به زمین می‌رود و کاپیتان تیمش است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می‌شود و برنده این دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 

*