اخبار ورزشی خوزستان

ویسی: بازی پیکان و نفت آبادان چرک بود

ویسی: بازی پیکان و نفت آبادان چرک بود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم نفت آبادان گفت: بازی با پیکان چرک بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی بسیار سخت و حساسی برای هر 2 تیم بود. به هر حال ما برای نباختن و بردن و پیکان برای بردن بازی می کردیم. امتیازهای این مسابقه خیلی حساس بود اما در کل بازی چرکی بود و زیبا نبود. موقعیت‌های پیکان بهتر اما نصفه و نیمه بود.

وی افزود: ما موقعیت آنچنانی نداشتیم ولی همین که نباختیم و با یک امتیاز به آبادان می‌رویم خوب است زیرا با همین امتیاز به مس کرمان و ماندن در لیگ برتر نزدیک‌تر شدیم. شایسته بردن نبودیم و آنچه می‌خواستم نبود. واقعا خوب بازی نکردیم اما همین که نباختیم، چشم اندازش برای ما زیبا است.

سرمربی نفت آبادان درخصوص امید تیمش برای بقا، توضیح داد: صد در صد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بمانیم. همه چیز دست خودمان است هرچند تاکنون دست ما نبود اما امتیازات به شکلی است که با یک برد در فاصله یک امتیازی مس قرار می‌گیریم. البته منتظر لغزش آن‌ها هستیم اما بازی‌های این تیم بسیار سخت‌تر است. البته ما به بالاتر از مس نگاه می‌کنیم و صد در صد از فردا برای بازی با نساجی تمرکز کرده و کارمان را شروع می‌کنیم.

ویسی خاطرنشان کرد: خدا را شکر سرمربی نساجی امشب بازی بد ما را دید و امیدوارم این بازی او را فریب بدهد. 

وی درمورد قضاوت امیر عرب براقی، پاسخ داد: انسانی و صحیح نیست وقتی می‌برم بگویم داور عالی بود و وقتی می‌بازم بگویند می‌خواهند نفت بیفتد و نمی‌گذارند ما بالا بیاییم. این مربیان را داریم که وقتی می‌برند همه چیز اوکی است و وقتی می‌بازند میگویند نمی‌گذارند ما قهرمان شویم یا می‌خواهند بیفتیم. این موضوع زشت شده است. داور نقص نداشت و عالی بود. به عرب براقی تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت آبادان درخصوص حمایت مسئولان باشگاه در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: تمام شهر و استان با هم همبستگی دارند و اتحاد پیدا کرده‌اند. می‌خواهند تیم بماند.  الان رئیس مناطق آزاد، معاونانش و هیات مدیره باشگاه در ورزشگاه بودند. همه دنبال ماندن تیم هستند. ما هم این مسائل را می‌بینیم دلگرم‌تر می‌شویم. اطمینان دارم با زیبایی بهتر جوابگوی آن‌ها خواهیم بود.

ویسی درمورد شرایط توپ‌های لیگ برتر، توضیح داد: سال‌ها است همه ما مربیان، بازیکنان و تیم‌ها این موضوع را می‌گوییم و اگر نگوییم بهتر است. باید از آن‌هایی که توپ‌ها را می‌آورند بپرسید چگونه آن‌ها را می‌آورید و آیا نزدیک به استاندارد جهانی است. باید دید چه ارتباطاتی وجود دارد.

وی درمورد حمایت هواداران از صنعت نفت، گفت: واقعا دم‌شان گرم. 1200 کیلومتر آمدند و شرمده شان شدیم. مطمئن باشید جبران می‌کنیم. ممنون از تشویق‌های بی‌امانشان.

در ابتدای این نشست  مدیر رسانه‌ ای تیم نفت آبادان گفت: متاسفانه امروز برخورد خیلی بدی با هواداران آبادانی که هزار کیلومتر برای تماشای این بازی و حمایت از تیم صنعت نفت آمده بودند، انجام شد. یک تا 2 هوادار ما به بیمارستان برده و آن‌ها را بستری کردند. امیدواریم در ورزشگاهای دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

1470