اخبار ورزشی خوزستان

دمیده شدن روح ویسی در کالبد نفت بی‌جان؛ عملیات بقا تکمیل می‌شود؟

دمیده شدن روح ویسی در کالبد نفت بی‌جان؛ عملیات بقا تکمیل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی صنعت نفت در خانه و شکست تلخ مس در دربی کرمان، معادلات قعر جدول لیگ را پیچیده‌تر و حساس‌تر از گذشته کرد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، گرچه هم اکنون پیکان، ملوان و نساجی تیم‌هایی هستند که روی کاغذ نامشان به عنوان مدعیان سقوط به لیگ آزادگان مطرح می‌شود اما طبق آمار و ارقام به نظر می‌رسد که در کنار نفت مسجدسلیمان یکی از دو تیم مس کرمان و صنعت نفت راهی لیگ یک خواهد شد و با توجه به نزدیک شدن فاصله این دو تیم در قعر جدول حدس زدن نام تیم سقوط کننده بسیار دشوار است.

هفت بازی بدون برد؛ مس خودش می‌خواهد آسانسور شود!

از شاگردان فرزاد حسین‌خانی که بعد از ۸ سال توانستند دوباره جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را بگیرند انتظار می‌رفت که بتوانند بعد از گذراندن یک فصل رویایی در لیگ یک، در لیگ برتر هم عملکرد قابل قبولی  از خود به نمایش بگذارند اما از همان لحظه به صدا درآمدن سوت شروع مسابقات لیگ بیست‌ودوم عملکرد مس با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود.

نارنجی‌پوشان در هفت مسابقه قبلی خود موفق به کسب پیروزی نشدند و از ۲۱ امتیاز ممکن تنها به کسب سه امتیاز رضایت دادند. گرچه در صورت برابری امتیازات صنعت نفت و مس کرمان و این مسی‌ها هستند که در رتبه بالاتری قرار می‌گیرند اما سیر نزولی این تیم منجر شده تا بسیاری، آنها را شانس اصلی سقوط در کنار نفت مسجد سلیمان بدانند.

مس در سه بازی پایانی خود باید به مصاف تراکتور پرشور، ملوان با انگیزه و سپاهان مدعی برود و بی‌شک قرعه بسیار فوق العاده سختی انتظار شاگردان حسین‌خانی را می‌کشد.

برزیل فوتبال ایران در لیگ برتر ابقا می‌شود؟

در شرایطی که عبدالله ویسی در در قامت چهارمین سرمربی فصل هدایت برزیل ایران را برعهده گرفت، کمتر کسی تصور می‌کرد که نفت حتی بتواند به بقا در لیگ برتر امیدوار شود اما با حضور ویسی اوضاع کاملا دگرگون شد؛ تیمی که با درایت توانسته در 5 بازی آخر خود به به 8 امتیاز برسد.

عبدالله ویسی و تیمش در پنج بازی اخیر خود به دو برد، دو تساوی و یک شکست رسیدند تا با یک روحیه فوق‌العاده 20 امتیازی شوند و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر. صنعت نفت در سه بازی پایانی خود به ترتیب باید با تیم‌های استقلال، ذوب آهن و گل گهر مصاف دهد؛ سه بازی که تنها یکی از آنها در خانه برگزار می‌شود و همین موضوع می‌تواند برای تیمی که در 5 بازی اخیر خود به دو برد خانگی رسیده، دردسرساز شود. با این حال آبادانی ها امیدوارند عملیات بقا با رمز عبدالله ویسی تکمیل و تیم محبوبشان در لیگ باقی بماند .

گزارش از جواد حامدنیا / پایگاه خبری فوتبالی 

۹۰۹۸