اخبار ورزشی خوزستان

پرسپولیس امسال ۳ جام می‌گیرد/ سرخ‌ها در نقل و انتقالات تابستانی قهرمان شدند/ تیم ما اروپایی بازی می‌کند!

پرسپولیس امسال ۳ جام می‌گیرد/ سرخ‌ها در نقل و انتقالات تابستانی قهرمان شدند/ تیم ما اروپایی بازی می‌کند!

سرخپوشان تهرانی دربی حساس پایتخت را با برتری مقابل استقلال پشت سر گذاشته و پس از لغزش سپاهان در اصفهان مقابل ملوان، صدر جدول را دوباره پس گرفتند. ستاره دربی بدون شک عیسی آل کثیر بود که با یک سرتوپ زیبا و گلی ارزشمند تیمش را به صدر جدول رساند. این پایان کار آل کثیر نبود و او در یک چهارم نهایی جام حذفی نیز دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد.

حالا مرتضی کرمانی مقدم ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن تعریف و تمجید از مهاجم اوج گرفته پرسپولیس می‌گوید: عیسی بچه سختی کشیده ای است. من خودم بچه پایین شهر هستم و وقتی می‌بینم فوتبالیستی با رنج و زحمت موفق می‌شود حسابی خوشحال می‌شوم. این بچه دوران تلخ و شیرینی را در پرسپولیس تجربه کرد. در لیگ قهرمانان آسیا خودش درخشید اما به خاطر یک شادی ساده محروم شد و شیرینی آن درخشش برای او خراب شد.

او ادامه می‌دهد: عیسی دوباره زحمت کشید و بعد از محرومیت برگشت و حتی به استقلال هم گل زد اما باز دچار بدشانسی شده و رباط صلیبی پاره کرد. یک آسیب دیدگی شدید که با تأخیر در عمل جراحی بیشتر از حد معمول بازگشت او طول کشید. همیشه اما چیزی که در مورد عیسی آل کثیر برای من جالب بوده اراده و قدرت او در بازگشت بوده است. این مهاجم خوزستانی نه تنها به استقلال گل زد بلکه در جام حذفی هم دروازه گل گهر را با یک ضربه چیپ باز کرد تا نشان دهد به اوج بازگشته است. من هم مثل فرشاد ( پیوس) فکر می‌کنم اگر همین روند را ادامه دهد باید به تیم ملی دعوت شود و این حق اش است. او نشان داده نه تنها چیزی از مهاجمان ضعیف خارجی کم ندارد بلکه یک سرو گردن هم بالاتر است.

کرمانی مقدم در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس نیز خاطرنشان می‌کند: به اعتقاد من نباید نقض رضا درویش در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس فراموش شود. اگر امروز پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شده و در جام حذفی نیز مدعی اصلی است به لطف یارگیری در نقل و انتقالات تابستانی است. پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی و با خرید مهره‌های خوب قهرمان شد و حالا هم به لطف زحمات کادرفنی و بچه‌ها با قدرت جلو می‌رود. من فکر می‌کنم پرسپولیس نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی نیز قهرمان شده و با قهرمانی اتوماتیک وار سوپرجام همین امسال ۳ جام را بالای سر خواهد برد. این تیم انگیزه فراوانی دارد و به اعتقاد اغلب کارشناسان شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است چرا که بهترین و زیباترین فوتبال را ارائه می‌دهد که نوعی پختگی و هوشمندی نیز در آن دیده می‌شود.

پرسپولیس امسال ۳ جام می گیرد/ سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی قهرمان شدند/ تیم ما اروپایی بازی می کند!

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه ضمن انتقاد از برخی اعتراض‌ها و بیانیه‌ها علیه این باشگاه یادآور می‌شود: این کارها قشنگ نیست. من دیدم فدراسیون هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و بیانیه نویسی را محکوم کرده است. پرسپولیس نیازی به کمک یا حمایت داوران ندارد و در همین فصل هم بارها دیده ایم چگونه اشتباهات داوری به ضررش بوده است. این کارها پسندیده نیست اما به نظر می‌رسد سازماندهی شده باشد. همین که پرسپولیس صدرجدول را پس گرفت دوباره اعتراض و بیانیه نویسی آغاز شد و این اصلا زیبا نیست. باید اجازه بدهیم نتایج داخل زمین رقم بخورد و دنبال مسائل دیگر نباشیم. البته همین اعتراض‌ها می‌تواند انگیزه جدیدی برای پرسپولیسی‌ها باشد که در دیدارهای آتی با قدرت بیشتری بازی کرده و فقط به پیروزی و برد فکر کنند.

کرمانی مقدم در خصوص بازی اخیر پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل گل گهر نیز تصریح می‌کند: نیمه اول پرسپولیس واقعا اروپایی بازی کرد و دو گل هم زد. در نیمه اول پرسپولیس اجازه نداد گل گهر تکان بخورد اما در نیمه دوم با توجه به اینکه دو برصفر جلو افتادند طبیعی بود یک مقدار بچه‌ها عقب بکشند. با این حال مهم پیروزی و صعود بود که حاصل شد. انشالله بچه‌ها بتوانند در بازی حساس برابر پیکان هم با همین قدرت به زمین بروند و با یک برد شیرین اسب خود را برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها زین کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ماجرای اخیر ناصرمحمدخانی و وحید قلیچ نیز می‌گوید: خیلی دوست ندارم در خصوص ماجرای اخیر حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال حرفی بزنم اما همین قدر بگویم که ناصرمحمدخانی بسیار بامعرفت و خیلی مرد است. او به خیلی‌ها محبت و خدمت کرده که ما پرسپولیسی‌ها فراموش نخواهیم کرد ضمن آن که هنوز روی دست ناصرمحمدخانی توی این مملکت فوتبالیست نیامده است.