اخبار ورزشی خوزستان

اعلام آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

اعلام آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال چهار باشگاه و یک بازیکن محکوم شدند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت اشکان توانا از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت امین هاشمی فرد از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۱ میلیون و ۶۹۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت علی خماند از سعید کریمی، بازیکن ملوان انزلی، کمیته وضعیت با توجه به استدلال‌ها، ضمن تاکید بر مبانی قبلی دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

* در پی شکایت مهدی هاشم نژاد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۴۵ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۵ میلیون و ۱۰۱ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۵۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت بهمن کامل از باشگاه آرمان گهر سیرجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۸۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

6442