اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفت به دنبال تحقق یک رویا؛ شکست دادن استقلال !

صنعت نفت به دنبال تحقق یک رویا؛ شکست دادن استقلال !

پایگاه خبری فوتبالی-شاگردانه عبدالله ویسی در صنعت نفت در مسیر بقای خود در لیگ برتر به دنبال خلق یک شگفتی بزرگ در جدال با آبی‌های پایتخت هستند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، صنعت نفت با نتایج ضعیفی که تا پایان هفته بیست‌وسوم کسب کرده بود یکی از اصلی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ یک بود اما از زمانی که عبدالله ویسی بر روی نیمکت این تیم نشست اوضاع کاملا متفاوت شد و توانست کمی شرایط را تغییر بدهد و حالا در مسیر خلق یک شگفتی بزرگ قرار دارد. 

آبادانی های زردپوش در ۴ هفته اخیر مسابقات لیگ برتر به دو پیروزی در برابر تیم‌های مس کرمان و نساجی رسیده‌اند، در مقابل پیکان متوقف شده‌اند و در حالی به سپاهان باختند که داوری مسابقه در ثبت نتیجه آن بازی، تاثیرگذار بود.

حالا فاصله صنعت نفت با منطقه امن به یک امتیاز رسیده و در چنین شرایطی، آنها مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. البته که صنعت نفت، اصلا آمار خوبی جلوی آبی‌های پایتخت ندارد.

آبی‌ها در ده بازی اخیر خود با صنعت نفت آمار ویژه و خیره‌کننده‌ای را به جای گذاشتند؛ استقلال در ۷ مسابقه از این ۱۰ بازی مقابل برزیلی‌های فوتبال ایران به پیروزی رسیده‌ است و حتی توانسته بردهای چهار گله و پنج گله را خلق کنند . 

 آخرین برد نفتی؛ ۲۱۰۷ روز پیش !

آخرین برد آبادانی‌ها در برابر استقلال به نخستین بازی دور رفت لیگ هفدهم باز می‌گردد؛ در جایی که استقلال در غیاب ستاره‌های جوان و تاثیرگذار خود یعنی مهدی قایدی، امید نورافکن و مجید حسینی با یک گل از حریفش شکست خورد. در آن مقطع علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود و در کنفرانس خبری بعد از بازی، شدیدا علیه مدیران وقت فدراسیون، موضع گرفت.

پس از آن شکسته تلخ استقلال دیگر به صنعت نفت نباخت تا دقیقا ۲۱۰۷ روز بعد عبدالله ویسی و شاگردانش به دنبال سنت‌شکنی در برابر استقلال باشند .

جواد حامدنیا 

۹٠۹۸