اخبار ورزشی خوزستان

لگد یک آبی‌پوش به بخت طلایی!/ منتقد ساپینتو و ۲ بازی تا بازگشت رقیب

لگد یک آبی‌پوش به بخت طلایی!/ منتقد ساپینتو و ۲ بازی تا بازگشت رقیب

نگاهی به عملکرد مهدی قایدی مهاجم دعوت نشده استقلال به اردوی قبلی تیم ملی در فروردین ماه مشخص میکند این بازیکن در طول ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

قایدی با به ثمر رساندن ۸ گل(در نیم فصل دوم)، ارسال چند پاس گل و گرفتن چند پنالتی ظرف این ماه ها برای هم‌تیمی‌هایش، خودش را به تیم ملی تحمیل کرده و نزدیکان به امیر قلعه‌نویی خبر از دعوت این مهاجم ریزنقش بوشهری به اردوی بعدی تیم ملی می دهند.

این در حالی است که صالح حردانی مدافع راست خوزستانی تیم استقلال نیز یکی از دعوت شوندگان به اردوی تیم ملی در تابستان ۱۴۰۱ بود. بازیکنی که پس از پشت خط ماندن در استقلال و دعوت نشدن به اردوی جام جهانی از سوی کی روش، انتقاد شدیدی از ساپینتو ترتیب داد و او را مانع پیشرفتش دانست. این مدافع ریز نقش حالا با مصدومیت یامگا این بخت طلایی را پیدا کرده که بتواند خودش را نشان بدهد. فرصتی کوتاه که شاید حداکثر تا ۲ دیدار بعدی و بازگشت یامگا به پایان برسد.

مروری بر نظریات کارشناسان فوتبالی و صفحات هواداری در روزهای اخیر پس از بازی مقابل پرسپولیس، پارس جنوبی جم و به ویژه صنعت نفت آبادان مشخص می کند، نگاه کلی به این بازیکن و عملکردش در این سه بازی چندان رضایت بخش نبوده است.

صالح حردانی در شرایطی قرار گرفته که می‌تواند با درخشش در دفاع راست استقلال به خوبی و خیلی سریع خودش را به اردوی تیم ملی تحمیل کند اما به همین راحتی هم می تواند لگد محکمی به بخت طلایی اش زده و بار دیگر جایی در جمع نفرات امیر قلعه نویی برای حضور در اردوی خردادماه تیم ملی نداشته باشد.

لازم به ذکر است؛ بازی استقلال مقابل مس رفسنجان می تواند فرصت خوبی برای صالح حردانی باشد تا دوباره تیم ملی را پس بگیرد. گرچه قطعاً این کار برایش خیلی سخت است.