اخبار ورزشی خوزستان

دلیل تعویض ستاره خط حمله پرسپولیس مشخص شد

دلیل تعویض ستاره خط حمله پرسپولیس مشخص شد

از قبل مشخص بود خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس، عیسی آل کثیر ستاره خوزستانی است. مهاجمی زهردار که هر مدافعی را به مشکل می‌اندازد. مجتبی حسینی سرمربی پیکان اما برای مهار او برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داد. او با نزدیک‌کردن میلاد بدرقه به امیر طاهر و بهروز نوروزی فرد در مرکز دفاع اجازه نداد عیسی آل کثیربه قلب دفاع نفوذ کند.

از سوی دیگر به مدافعان کناری پیکان هم اجازه باز شدن داده نشد. از این گذشته تیم پرسپولیس از هر سمتی حمله می‌کرد، مرکز دفاع پیکان ۳ نفره و حتی ۴ نفره مانع از هجوم می‌شد. به عبارت بهتر تجمع در هسته مرکزی، خط دفاع مهاجمان خطرناک پرسپولیس به‌خصوص عیسی آل کثیر را از کار انداخت. همین استراتژی و تاکتیک موثر دفاعی مجتبی حسینی زهردارترین مهاجم پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر را از کار انداخت. این مهاجم خطرناک که در هفته های گذشته گل های حساسی به استقلال و گل گهر سیرجان زده بود به خوبی توسط کادرفنی پیکان آنالیز و به نوعی در این دیدار از کار انداخته شد.

پیگیری های ما نشان می دهد دلیل اصلی تعویض عیسی آل کثیر مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی و محبوب هواداران پرسپولیس نیز همین شناسایی شدن از سوی مجتبی حسینی بوده است. البته آل کثیر در دیدار حساس بعدی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت.