اخبار ورزشی خوزستان

اشتباه منصوریان به سبک پرسپولیسی‌ها/ تورس، استوکس شد؟

اشتباه منصوریان به سبک پرسپولیسی‌ها/ تورس، استوکس شد؟

هفته گذشته بود که روبرتو تورس، وینگر اسپانیایی فولاد برای تماشای دیدار اوسونا مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل‌ری راهی اسپانیا شد. اتفاقی که با توجه دیدارهای فولاد کمی عجیب و دور از انتظار بود و گرچه ابتدا اعلام شد تورس مصدوم بوده اما شرایط او طوری نبود که نتواند بازی کند و مصدومیتش خیلی هم جدی به نظر نمی‌رسید. البته حتی در صورت مصدومیت هم بازیکن باید در کنار تیمش بماند و مراحل درمانی را بگذراند. نکته عجیب در خصوص سفر اخیر تورس مصاحبه جنجالی‌اش علیه شرایط ایران بود. در شرایطی که این بازیکن همچنان با یک تیم ایرانی قرارداد دارد انجام چنین مصاحبه‌ای می‌تواند شامل جریمه شود.

پس از سفر ستاره اسپانیایی به کشورش حالا گفته می‌شود ممکن است او دیگر به ایران برنگردد و برای فولاد در دو بازی آینده هم به میدان نرود. اتفاقی که اگر رخ دهد تصمیم کادرفنی این باشگاه برای مرخصی دادن به تورس را بیش از گذشته زیر سوال می‌برد. تورس در نقل و انتقالات نیم فصل به فولاد پیوست و در همان بدو ورودش هم به دلیل پر بودن لیست این تیم مسابقاتی را از دست داد.

تصمیم علیرضا منصوریان و فولادی‌ها همه را یاد اشتباه عجیب پرسپولیس در ماجرای آنتونی استوکس انداخت. جایی که قرمزها با وجود سابقه بد مهاجم ایرلندی به او مرخصی دادند و این بازیکن هم هرگز به ایران برنگشت. در نهایت هم استوکس از پرسپولیس شکایت کرد و تمام قراردادش را دریافت کرد!