اخبار ورزشی خوزستان

کار کردن با ویسی راحت است/ روزهای تلخی در مسجدسلیمان داشتم

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید همه در این تیم در تلاش هستند تا اتفاقات بزرگی را در لیگ بیست و سوم رقم بزنند.
حسین شنانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیوستن به صنعت نفت آبادان اظهار کرد: برای لیگ بیست و سوم چند پیشنهاد داشتم و در نهایت صنعت نفت را با توجه به اینکه شهرم آبادان برایم در اولویت بود، انتخاب کردم زیرا می‌دانستم در شهر خودم می‌توانم کارهای بزرگی انجام دهم و وقتی هم پیشنهاد آقای ویسی و صنعت نفت آبادان به دستم رسید با کمال میل پذیرفتم.
وی با اشاره به برگزاری دومین اردوی این تیم در تهران، ادامه داد: اردوی اول در شهرکرد برگزار شد که در جریان این اردو دو بازی دوستانه انجام دادیم. به نظرم اردوی بسیار خوبی بود و در مجموع کلا کارکردن با عبدالله ویسی که یک مربی شناخته شده و فنی است، بسیار خوب است. واقعا کارکردن با ویسی بسیار راحت است و امیدوارم امسال در کنار او بتوانیم اتفاقات بزرگی را برای نفت آبادان و مردم آن رقم بزنیم.
وینگر تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به برخی انتقادها نسبت به مربی بدنساز این تیم، گفت: من بعد از اتمام لیگ بیست و دوم با آقای مزرعه مربی بدنساز نفت آبادان یک دوره بدنسازی را پشت سر گذاشتم و به نظرم او مربی بسیار خوبی است. او حرفه‌ای کار می‌کند و واقعا انتقادها را نسبت به او نمی‌پذیرم. در حال حاضر کار بدنسازی در تیم نفت آبادان به صورت حرفه‌ای پیش می‌رود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا امسال نفت آبادان می‌تواند شرایط بهتری را نسبت به فصل گذشته که در آستانه سقوط بود، تجربه کند؟ عنوان کرد: به نظر من همه باید از شرایط فصل گذشته صنعت نفت آبادان درس گرفته باشند، چرا که اگر نفت در آن هشت بازی نتیجه نمی‌گرفت این تیم سقوط می‌کرد . امیدوارم برای لیگ بیست و سوم همه پای کار باشند و همه دست به دست هم دهند تا با یک تیم خوب و تیمی که در شان مردم آبادان باشد، راهی لیگ برتر شویم. مردم این شهر واقعا هیچ دلخوشی ندارند و بی‌شک دلخوشی آن‌ها همین تیم است. از همه مسئولان می‌خواهم پای کار باشند تا اتفاقات هفته‌های پایانی فصل گذشته تکرار نشود. ما هم روز به روز تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا جایگاه از دست رفته صنعت نفت آبادان به این باشگاه برگردد.
شنانی درباره نخستین بازی نفت آبادان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران نیز خاطرنشان کرد: همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ خیلی سخت است اما همه می‌دانند که بازی کردن در آبادان سخت‌تر است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که کارمان را از هفته اول لیگ بیست و سوم محکم آغاز کنیم.
وی همچنین درباره سقوط نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته در این تیم توپ می‌زد هم گفت: روزهای سخت و تلخی را در این تیم پشت سر گذاشتم. از این بابت که با سقوط این تیم به دلیل اتفاقاتی که چندان تمایل به صحبت درباره آن‌ها ندارم، دلخوشی مردم یک شهر از بین رفت. ما کار را خیلی خوب شروع کردیم اما متأسفانه در ادامه عده‌ای پای کار نبودند تا این تیم جان بگیرد و در لیگ برتر بماند و نتایج روز به روز ضعیف‌تر شد. از هواداران نفت مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و ما را حلال کنند. امیدوارم امسال برای حضور نفت در لیگ یک، تیم خوبی بسته شود و با نتیجه‌گیری لازم سال آینده در لیگ برتر باشند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها