اخبار ورزشی خوزستان

فوتبالیست آبادانی به کما رفته، بیماری قلبی نداشت

ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به بهبود فوتبالیست آبادانی که به دلیل ایست قلبی در حین بازی اکنون در کما است، گفت: این فوتبالیست قبلا بیماری قلبی نداشت و شاید گرمای هوا روی او تاثیر گذاشته است.
عصر روز چهارشنبه هفته گذشته(۲۸ تیر) احسان نژادیوسفی در حین بازی افتتاحیه لیگ باشگاه‌های فوتبال آبادان دچار ایست قلبی شد و اکنون در کما است. 
عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ابتدا به من گفته شد که این بازیکن بیماری قلبی داشت اما بعد از پیگیری‌های مجدد عنوان شد که او هیچ مشکل قلبی نداشت.
وی ادامه داد: به هر حال بعد از این‌که حادثه برای این نوجوان رخ می‌دهد با پیگیری مدیرکل ورزش خوزستان و مولوی نماینده آبادان، این فوتبالیست برای ادامه درمان از بیمارستان آبادان به بیمارستان اهواز منتقل شد. ضمن این‌که در شب حادثه، رییس هیات فوتبال آبادان نیز با حضور در بیمارستان این شهر پیگیر وضعیت او بود.
رییس هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: شاید گرمای هوا در اتفاق پیش‌آمده برای این بازیکن تاثیرگذار بوده است. بر همین اساس برگزاری مسابقات استانی را لغو کردیم، مگر این که شرایط برگزاری زیر نور وجود داشته باشد. 
وی عنوان کرد: در حال حاضر هم خودم و هم کمیته پزشکی هیات فوتبال و نیز هیات پزشکی اداره کل ورزش خوزستان پیگیر وضعیت این فوتبالیست استان هستیم و خوشبختانه در آخرین پیگیری که داشتم، گویا سطح هوشیاری نژادیوسفی بالا آمده و حتی چشمانش را باز کرده است.
طالقانی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم کیانوش آبادان عنوان کرده که هنگام برگزاری مسابقه آمبولانس در کنار زمین نبوده است، آیا با این موضوع برخورد می‌شود؟ گفت: بله آمبولانس نبوده است، در حالی که وجود آمبولانس از الزامات برگزاری مسابقات است. حتما این موضوع پیگیری خواهد شد زیرا هیچ بازی حتی در شهرستان‌ها نباید بدون حضور آمبولانس در کنار زمین برگزار شود. البته ما تمام مسابقات استانی را با حضور آمبولانس برگزار می‌کنیم. 
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها