ارسال مقاله در خوزستان

همیه چیز در مورد خوزنیوز !

این مطلب توسط کاربران سایت ارسال شده است.خوزنیوز یکی از وب سایت های خبری در استان خوزستان است.البته وب سایت های زیادی در این رابطه در خوزستان فعالیت می کنند.وب سایت هایی همانند خوزنا و خوزستان خبر و البته وب سایت هایی متعدد که تعداد آنها کم نیست.

وب سایت خوزنیوز مربوط به پایگاه اطلاع رسانی «خوز» است و دارای شماره ثبت 24763 / 93   است که متعلق به صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن یعنی آقای مرتضی پورسامانی می باشد.وب سایت خوزنیوز دارای سردبیری به نام  روح اله پورسامانی است.و بیشتر اخبار خود را از سایت های خبری نقل می کند.گرچه باید به این مطلب نیز اشاره کرد که مطالبی از سمت دانشگاه چمران نیز در این وب سایت منتشر می شود و مطالب دیگری هم از کاربران سایت نقل می شود.

خوزنیوز دارای اخبار خوزستان ،سیاسی ، اجتماعی و ورزشی است که بیشتر توجه خود را بر اخبار منطقه خوزستان متمرکز کرده است.طراحی سایت خوزنیوز بر اساس ساده بودن و 3 ستونه است که البته در بیشتر وب سایت های خبری مرسوم است.

وب سایت خوزنیوز دارای طراحی نسخه موبایلی نیز است که البته چندان جالب بنظر نمی رسد.دارای بخش های اذان و اوغات شرعی و همچنین هوا شناسی است.

خوزنیوز هنوز در خوزستان کمپین جدی و موفق نداشته است که بتواند برای مردم این استان امتیازی کسب کند.چه در بحث گردو خاک خوزستان و چه در بحث خودرو های اروندی.بلکه در زمان خبر های منفی در مورد لغو تردد خودرو های اروندی در خوزستان این وب سایت اولین سایت خوزستانی بود که این شایعه را تیتر سایت خود کرد.

خوزنیوز شاید بهترین سایت خبری در استان نباشد اما بعد از چند سایت دیگر در رتبه های 3 یا 4 قرار می گیرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها