دیدنی های قم

دشت بهشت قم کجاست

دشت بهشت قم کجاست ؟اگر نیاز به آرامش و امنیت در کنار خانواده یا دوستان و لذت بردن از طبیعت بکر و دست نیافتنی به صورت تجربه¬ای منحصر به فرد و خاص، تنها بخشی از رویایی است که منطقه توریستی و گردشگری دشت بهشت برای تحقق آن در حال اجرا می-باشد.
شرکت توسعه گردشگری دشت بهشت سرمایه¬گزار نمونه گردشگردی خلجستان قم در شرح اهداف خود طراحی و ساخت تلفیقی از شهر سلامتی و تنفسگاه طبیعی را هدف گرفته بود. معماری زیبای ایرانی منطقه دشت بهشت که مرهون خلاقیت معماران خوش ذوق ایرانی بوده، همزمان با به خدمت گرفتن امکانات مدرن برای رسیدن به استانداردهای بین¬المللی، نشانی از فرهنگ پرآوازه و پر سابقه¬ی ایران زمین را در خود دارد. موقعیت¬ یابی بی نظیر این منطقه توریستی و تفریحی بدون شک آن را به شهر سلامتی بدل ساخته است. موقعیت دشت بهشت هواداران تندرستی و اشخاصی که از طبیعت لذت می¬برند را به سوی خود جذب خواهد کرد. مجهز بودن به سیستم تصفیه¬ی هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه¬سواری، ماهی¬گیری ، سوارکاری و زمین¬های ورزشی به راستی دشت بهشت را به منطقه تندرستی بدل کرده است.
تعیین طراحی کلی منطقه، چیدمان درست و خدمات، به کارگیری متخصصین خارجی و داخلی هر یک به تنهایی موضوعی مهم و تاثیرگذار در احساس مسافران و ساکنان منطقه دشت بهشت خواهد بود که گروه تخصصی انجام آن را بر عهده گرفته است

امکانات مجموعه

1- مجموعه اقامتی توریستی و باغ ویلا

2- مجموعه هتل آپارتمان و تایم شیرینگ

3- مجموعه هتل و سوئیت

4- توریسم سلامت و کلینیک های فوق تخصصی سلامت

5- زمین بازی و دوچرخه سواری

6- مجموعه باغ تالار

7- دریاچه

8- مراکز تجاری

9- تفرجگاه مرکزی

10- مجموعه های ورزشی شامل : زمین فوتبال و بسکتبال

11- باشگاه اسب سواری

12- پارک پرواز

13- پرورش گل محمدی و گلاب گیری

14- مجموعه شکارگاهی

15- پرورش و تولید گیاهان دارویی

16- پرورش زنبور عسل

17- تولید 5 مگاوات برق توسط انرژی های پاک

18- کمپینگ

20- باغات میوه و مزارع ارگانیک

مشخصات پروژه

دهکده توریستی و تفریحی، گردشگری دشت بهشت خلجستان به مساحت 118 هکتار در سطح ملی مصوب هیئت محترم دولت با سرمایه گذاری شرکت توسعه گردشگری دشت بهشت ایحاد گردیده است این منطقه در 20 کیلومتری تفرش ، 80 کیلومتری قم و 60 کیلومتری ساوه در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوا در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا واقع شده است که یک تنفس گاه بسیار خوب و با داشتن آب و هوای دلپذیر و چشمه های آب معدنی محلی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی شده است.

تصاویر دشت بهشت قم

(6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها