اخبار هواشناسی خوزستان فردا و هشدار

ماندگاری هوای سرد در خوزستان تا هفته آینده

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ماندگاری هوای سرد در سراسر استان و وقوع دماهای زیر صفر در برخی نقاط خبر داد.
محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا اواخر وقت فردا استان خوزستان تحت تاثیر عبور موج بارشی سردی خواهد بود که سبب ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در بخش‌های شرقی، شمالی و ارتفاعات و رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای و رعد و برق در دیگر نقاط استان خواهد شد. بارش در ارتفاعات نیز به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: در این ایام وقوع پدیده مه یا مه رقیق در اغلب مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی نیز مورد انتظار خواهد بود. تا روز شنبه ماندگاری هوای سرد در کل استان خوزستان و وقوع دماهای زیر صفر و یخ‌زدگی سطح زمین در بخش‌هایی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات وجود خواهد داشت.
سبزه‌زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا روز جمعه مواج است و در برخی ساعات امروز همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۲.۳ و دزپارت (دهدز) با ۲.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۲.۲ و ۱۲.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها