اخبار ورزشی خوزستان

۱۰ نکته از مسجدسلیمان؛ لوکادیا تفاوتها را رقم می‌زند

۱۰ نکته از مسجدسلیمان؛ لوکادیا تفاوتها را رقم می‌زند

۱۰ نکته از مسجدسلیمان؛ لوکادیا تفاوتها را رقم می‌زند

خوزستان خبر: ۱- مسجدسلیمان یکی از شهرهایی است که بازی در آنجا واقعا برای همه تیمها سخت است. هوای خوزستان در تابستان جوری است که اگر بچه آنجا نباشید واقعا اذیت می‌شوید چه برسد بخواهید بیش از صد دقیقه فوتبال بازی کنید.

۲- چهار برد پیاپی که سه تای آن بیرون از آزادی بوده کاملا تیم یحیی را از بقیه تیمها جدا کرده ، تیمی که در روز نه چندان خوبش هم می برد قطعا بسته شده برای قهرمانی. دیشب پرسپولیس ویژگیهای یک تیم بزرگ را دوباره نشان داد.

۳- چرا پرسپولیس خوب بازی نکرد؟ دلیلش را در تغییر سیستم پرسپولیس بدانید. هر گاه پرسپولیس با تک مهاجم و دو هافبک دفاعی بازی می کند و سروش را پشت سر مهاجم می گذارد به دلیل نوع بازی سروش که بارها به آن پرداخته‌ایم در محوطه جریمه رقیب با کمبود نفر مواجه و خلق موقعیت برای آنها سخت می‌شود.

۴- نفت مسجدسلیمان با مهاجری به یک حریف سخت برای همه تیمها بدل شده، تیمی که انگار بازیکنانش با شُش اضافه بازی می‌کنند و در همه صحنه‌ها حضور دوبرابری دارند. شکست آنها را به حساب تفاوت لوکادیا بگذارید و نه برتری پرسپولیس. 

۵- مهدی ترابی افت کرده؟ نه. پس چرا آن کیفیت سابق را ندارد؟ علت آن بحث مکمل اوست. علی نعمتی یک دفاع چپ رونده نیست و خصوصیات بازیکن کناری را ندارد و اضافه نمی‌شود. ترابی احتیاج دارد تا یک دفاع چپ کلاسیک کنارش بازی کند تا بتواند از فضای ایجاد شده موقعیت ایجاد کند. تا بهبودی کامل وحید امیری وضعیت همین است.

۶- احیای نریمان‌جهان، بازیکنی که فوتبالش رو به اتمام بود در مسجدسلیمان دوباره انگار متولد شده، چیپ سامان کمی پایینتر بود وضعیت نیمه دوم تغییر می‌کرد.

۷- لوکادیا با این سطح از آمادگی بدنی آقای گل لیگ ماست . بازیکنی که انگار گمشده پرسپولیسی‌ها در این سالها بود. بازیکنی که کم ولی مفید و موثر به توپ ضربه می‌زند، در فوتبالش از اضافه کاری خبری نیست . او‌ دوباره با چرخش گل زد تا یاد چرخشهای وحید شمسایی در فوتسال بیفتیم.

۸- صحبت کردن درباره داوری خسته‌کننده شده، جایی که برنده و بازنده از داور شاکی هستند و باید دید چه زمانی سیستم وی ای آر وارد فوتبال ایران خواهد شد.

۹- مهاجری معتقد است که پیروانی بین دو نیمه به رختکن داوران رفته، ادعایی که اگر صحت داشته باشد باید به حال این فوتبال گریست. البته این ادعا با تکذیب شدید پیروانی روبرو شد تا این وسط معلوم نشود چه کسی راست می‌گوید. شاید اگر دوربینی در راهروهای رختکن بود می‌شد بفهمیم حق با چه کسی است.

۱۰- لیگ نزدیک به بیست روز تعطیل شد و بعد از تعطیلات پرسپولیس دو بازی حساس با تراکتور در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی و سپاهان در نقش جهان دارد. این بیست روز زمان خوبیست تا لوکادیا و دیاباته از لحاظ بدنی به سطح آرمانی برسند تا آنوقت شاهد پرسپولیسی هیجان‌انگیز باشیم.

گزارش از پیمان خنافری/ خوزستان خبر