اخبار ورزشی خوزستان

کریمی: رده نفت تک رقمی می‌شود

کریمی: رده نفت تک رقمی می‌شود

کریمی: رده نفت تک رقمی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جنگ دو تیم سپاهان و نفت آبادان جنگ تعویض ها بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی و به نقل از ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان که با شکست ۲ بر صفر نفت آبادان همراه بود، اظهار کرد: اگرچه نتیجه غمباری است اما روند رو به جلو تیم مان کاملاً مشهود است. در روزی که نیمکت حریف  قوی بود ما نیمکت ضعیفی داشتیم. دنبال توجیه نیستم اما به فضل خدا مطمئن باشید تیم رده تک رقمی می شود.

وی ادامه داد: همین الان مهره هایمان خیلی محدود هستند و در همین شرایط بهترین یارمان یعنی طالب ریکانی را با هفت، هشت سرم توانستیم به بازی برسانیم و یک نیمه از او استفاده کردیم. علاوه بر این یک سری از بازیکنانمان را به خاطر بیماری و دیگر مشکلاتی که داشتند برای این بازی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جنگ دو تیم سپاهان و نفت آبادان جنگ تعویض ها بود؛ سپاهان هر چه تعویض می کرد بهتر می شد. ضمن اینکه از نظر مالی با ما قابل قیاس نیستند و از نظر مهره در واقع دارا و ندار بودیم. همچنین ۳۰ درصد بازیکنان بازی قبلی مان را امروز نداشتیم. البته گروسیان که جایگزین مرادیان درون دروازه شده بود، خوب کار کرد. در این دیدار چند موقعیت خوب هم داشتیم و به نظرم پرسپولیس دو موقعیتی که ما امشب در مقابل سپاهان داشتیم در دیدار قبلی اش مقابل این تیم نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمی در زدن ضربات نهایی دقت داشتیم می توانستیم پیش از گل او سپاهان از این تیم جلو بیفتیم و حتی بعد از گل اول این تیم می توانستیم بازی را یک بر یک کنیم. به هر حال باید کار کنیم و نیازمند زمان هستیم.

کریمی بیان کرد: یکی، دو بازیکن از تیم امیدمان به تیم اصلی آورده بودیم و در مجموع به زمان نیاز داریم اما با بضاعتمان خوب کار کردیم و فوتبال مالکانه داشتیم و بازی پایاپای بود. آنها از موقعیت شان به دلیل تعویض هایشان استفاده کردند و ما نتوانستیم و با تعویض هایمان ضعیف تر شدیم. همچنین ساکی در این بازی خوب کار نکرد و دو گل را از جانب او دریافت کردیم البته مهره خوبی است و باید بیشتر روی او کار کنیم و بازی بعد باید جبران مافات کنیم.

1984