اخبار خوزستان

انتخاب پرکاس با استقبال هواداران مواجه نشد / بازیکنان مخالف او نبودند

انتخاب پرکاس با استقبال هواداران مواجه نشد / بازیکنان مخالف او نبودند

انتخاب پرکاس با استقبال هواداران مواجه نشد / بازیکنان مخالف او نبودند

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است، اوضاع از همان ابتدا در این تیم برای پرکاس خوب پیش نرفت و این نیز از دلایل قطع همکاری زودهنگام طرفین بود.

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: انصافا آقای پرکاس برای موفقیت و بهبود نتایج تیم نفت آبادان خیلی زحمت کشید اما چه بازیکن و چه مربی در این فوتبال کمی به شانس نیاز دارد. به نظرم برای پرکاس اوضاع از همان ابتدا خوب پیش نرفت و متاسفانه انتخاب ایشان با اقبال و استقبال هواداران مواجه نشد.

وی بیان کرد:‌ هواداران خیلی نسبت به این انتخاب حساس و نگران بودند و این فشار به تیم و شخص خود آقای پرکاس منتقل شد و دو شکست تیم در آبادان هم مزید بر علت و باعث افزایش فشارها شد، هر چند شکست برابر نفت مسجدسلیمان، تراکتور و پرسپولیس با اشتباهات فاحش داوری رقم خورد و آقای پرکاس در این زمینه بدشانس بود. به هر حال با توجه به تنش‌ها، نارضایتی‌ها و فشارهای اطراف تیم، باشگاه تشخیص داد که قطع همکاری با آقای پرکاس به سود هر دو طرف است.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تا آخرین روز کاری پرکاس طبق قرارداد حرفه‌ای و اصول اخلاقی خود برای موفقیت تیم تلاش و مبارزه کردند و هیچ‌گونه صحبتی از سمت هیچ بازیکنی مبنی بر مخالفت با حضور وی در تیم به دست ما نرسید.

وی بیان کرد: به هر حال مثل هر تغییرات دیگری، شرایط می‌تواند بهتر یا به همان شکل اتفاق بیافتد و مجموعه باشگاه نهایت تلاش خود را در جهت بهبودی اوضاع تیم و شادی هواداران پرشور و متعصب تیم انجام خواهد داد.

فیروزی درباره انتخاب سرمربی جدید نیز گفت:‌ قطعا گزینه‌هایی مدنظر مدیریت محترم باشگاه است اما در حال حاضر تا انجام مذاکرات و توافق نهایی نمی‌شود نام آن‌ها را ذکر کرد.

انتهای پیام