اخبار خوزستان

برای انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد باید به داشته‌های جوان و بومی اعتماد شود

برای انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد باید به داشته‌های جوان و بومی اعتماد شود

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است، درون باشگاه فولاد افراد باتجربه و کاربلدی وجود دارند که اعضای هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل می توانند به آنها اعتماد کنند.

رضا تابش در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که هیات مدیره باشگاه فولاد باید با یک تصمیم انقلابی مدیریت باشگاه را به یک جوان نخبه و کاربلد بسپارد، اظهارکرد: این روزها انتخاب مدیر عامل جدید برای باشگاه فولاد خوزستان یکی از دغدغه های اصلی اعضای هیات مدیره این باشگاه پرطرفدار است. متاسفانه شنیده می شود که اعضای هیات مدیره باشگاه تمایل زیادی به گزینه های خارج از استان دارند و همین موضوع باعث شده باعث نارضایتی جامعه فوتبال خوزستان شده است.

وی بیان کرد:  باشگاه فولاد طی این سال ها منشاء خدمات فراوانی برای فوتبال ملی کشور بوده و در سال های اخیر همواره استخوان بندی تیم ملی رده های سنی پایه را تشکیل داده است و حتی تعداد زیادی بازیکن در رده‌های پایه استان حضور دارند که می‌توانند آینده فوتبال باشند. تحقق این موفقیت های بی نظیر و غیرقابل انکار با صد درصد نیروی بومی، حاصل تلاش مدیر جوان و دارای انگیزه و انرژی بسیار زیاد به نام علی اکبر مهدی‌پور و همکارانش در آکادمی باشگاه فولاد بوده است و می‌توان با بهره گیری از ظرفیت این جوان نخبه و تحصیلکرده فوتبال خوزستان، برای تداوم موفقیت های این باشگاه گام‌های بلندی برداشت.

این مربی فوتبال گفت: باشگاه فولاد یکی از مهم‌ترین آکادمی‌های فوتبال ایران را به نام خود زده است و این آکادمی با پشتیبانی و حمایت مدیریت، هیات مدیره باشگاه و مدیریت مهدی پور از پاک‌ترین مجموعه‌های تربیت بازیکنان فوتبال پایه کشور محسوب می‌شود اما در فوتبال ایران انگار چنین مدیران موفق و جوان کمتر دیده می شوند تا جایی که وقتی حرف از مدیرعاملی یک باشگاه مطرح می شود، دست روی گزینه های غیربومی گذاشته می شود.

وی عنوان کرد: موضوع دیگر که باید به آن اشاره کرد، این است که فولادی‌ها به واسطه اتکا به کارخانه بازیکن سازی خود، به یکی از بی‌نیازترین باشگاه‌های فوتبال ایران بدل شده‌اند اما متاسفانه در چند سال اخیر اهالی فوتبال خوزستان به دنبال دلیلی برای انتخاب نکردن نخبگان جوان فوتبال خوزستان به عنوان مدیران باشگاه های خوزستانی هستند.

تابش گفت: در واقع با شرایط کنونی خوزستان نباید به دنبال دلیل خروج از این استان باشیم، بلکه باید به دنبال دلیلی برای ماندن نیروی متخصص باشیم. متاسفانه برخی از مسئولان استانی حتی حاضر نیستند برای یک بار هم  که شده به جوان خوزستانی و صاحب ایده و برنامه، اعتماد کنند. یک مدیر جوان خوزستانی و کاربلد چرا نباید قدم در راهی بگذارد که شاید به رؤیاهایش منتهی شود؟

وی بیان کرد: تجربه نشان داده و منطق حکم می‌کند که بهترین الگو برای کار کردن اعضای هر تیمی، کسی نیست مگر رهبر آن تیم و اگر او فردی سختکوش و منظم باشد، همین ویژگی‌ها در اعضای تیم تحت رهبری او جاری خواهد شد. بنابراین مدیریت فعلی آکادمی باشگاه فولاد در ۶سال اخیر نشان داده است، یک رهبر خوب برای اداره کردن تیم های زیر مجموعه هایش بوده است و می توان در سطح های کلان تر به این افراد اعتماد کرد و بومی را دید.

این مربی فوتبال خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد خوزستان یکی از منظم‌ترین، اخلاق‌مدارترین و با ثبات ترین باشگاه‌های کشور است که این را مرهون مربیان و مدیران خوبی است که همواره در مسیر درست مربیگری و مدیریتی گام برداشته‌اند و آکادمی فولاد می تواند مثال خوبی باشد. پس باید به نخبه های جوان خوزستانی اعتماد کنیم زیرا مدیران جوان این استان، جزو موفق‌ترین مدیران هستند.

وی تاکید کرد: باید به داشته های خود به خصوص جوانان در سطح کلان اعتماد کنیم، چراکه جریان‌سازی را باید این افراد انجام دهند. در حال حاضر باشگاه فولاد به مدیر فوتبالی نیاز دارد که بتواند اوضاع به وجود آمده را مدیریت کند و باتوجه به شرایط موجود تا دیر نشده است باید هیات مدیره این باشگاه به‌دور از ملاحظات سلیقه‌ای و مصلحتی و از میان مدیران جوان و موفق حال حاضر مجموعه باشگاه فولاد، انتخاب درستی داشته باشد تا این باشگاه و تیم فولاد در مسیر موفقیت سوق داده شود.

انتهای پیام