اخبار خوزستان

بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی در باغملک

بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی در باغملک

بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی در باغملک سی و سومین مرکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در شهرستان باغملک به بهره برداری رسید. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان سازمان تامین اجتماعی را یکی از قوی‌ترین نهاد‌ها در کشور دانست و گفت: درمانگاه باغملک سی و سومین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان به بهره برداری رسید.
هدایت‌الله عبدی‌زاده استفاده از امکانات درمانی را حق قانونی همگان عنوان کرد و افزود:، اما برای تامین زمین مناسب درمانگاه به پشتیبانی و کمک خیران نیاز داریم.
وی به صدور مجوز ۶ درمانگاه در شهر‌های مختلف خوزستان از سوی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: اولین مرکز درمانی در سال ۱۴۰۲ در شهرستان باغملک به بهره برداری رسید.
این مقام مسئول ضمن درخواست از فرماندار و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان این شهرستان برای تامین و تحویل یک قطعه زمین رایگان مناسب به سازمان تامین اجتماعی، اضافه کرد: بهترین درمانگاه و با امکانات درخور مردم باغملک مطابق با سطح‌بندی ساخته خواهد شد.
راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی باغملک در یک محل استیجاری
بهروز فرج اللهی، فرماندار باغملک در مراسم بهره برداری درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان گفت: ۳۵ هزار نفر از جمعیت باغملک، بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی هستند.
وی بر بکارگیری از نیرو‌های بومی برای درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و جلب رضایت مردم تاکید کرد و افزود: با این اقدام، شاهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری در باغملک خواهیم بود.
در حکمی از سوی مدیر درمان استان خوزستان، دکتر سیمین کمایی به عنوان سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باغملک منصوب و معرفی شد.