اخبار خوزستان

تحقق ۱۰۳.۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تحقق ۱۰۳.۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تحقق ۱۰۳.۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تحقق ۱۰۳.۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۳.۶ درصدی برنامه تعهد شده تولید نفت و گاز در این شرکت در بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

علیرضا هیهاوند گفت: دست یابی به رکوردی بالاتر از تولید تعهد شده، نشانه همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی و در مجموع حاصل زحمات و تلاش کلیه کارکنان این شرکت، و شرکت مناطق نفتخیز جنوب است.

او می‌گوید: کمبود نیروی انسانی و آمار رو به رشد درخواست ترخیص و انتقال کارکنان موجود از مهمترین چالش‌ها و موانع این شرکت است.

هیهاوند همچنین فرسودگی ناوگان خودرویی را از دیگر چالش‌های این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و کوهستانی بودن تاسیسات فرآورشی و قرار گرفتن چاه‌ها و خطوط لوله در مسیر‌های سخت گذر کوهستانی ضرورت دارد ناوگان خودرویی سبک و سنگین ترابری این شرکت با عنایت ویژه تجهیز و نوسازی شود.

به گفته او با توجه به اهمیت آموزش کارکنان و با وجود همه محدودیت‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا در ۶ ماه نخست امسال،۱۳۱ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان را برنامه ریزی و به انجام برسانیم که از این مقدار، ۴۰۰۰ نفر ساعت سهم آموزش H.S.E برای نیرو‌های پیمانکار بود.

او گفت: هرچند نهاد‌های خدمت رسان در این منطقه مستقر هستند، اما به دلیل شرکت-شهر بودن منطقه، توقع و انتظارات از صنعت نفت برای ارایه خدمات در چارچوب مسوولیت‌های اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد که محدودیت قانونی و کمبود امکانات موجب شده خدمات در حد مقدورات ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز