اخبار خوزستان

جذب مبلّغان مسلط به زبان های خارجی در ایام اربعین حسینی

جذب مبلّغان مسلط به زبان های خارجی در ایام اربعین حسینی

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده گفت : هدف از صدور این فراخوان انجام هماهنگی لازم با مواکب تعیین شده در مسیر نجف و کربلا، پیش از شروع ایام عزاداری سید و سالار شهیدان است تا مبلغان بتوانند به بهترین نحو در بازه زمانی مشخص شده به زائران اربعین حسینی خدمت کنند.

وی افزود: این فراخوان ویژه مبلغان زبان دان (مسلط به یکی از زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیولی و دیگر زبان‌های زنده دنیا) است تا بتوانند خدمت رسانی بهتری به زوار امام حسین (ع) از کشور‌های مختلف اسلامی داشته باشند.
حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: تبلیغ در بازه زمانی یکم تا ۲۱ صفر، ملبس به لباس مقدس روحانیت بودن و یک هفته حضور در مواکب تعیین شده از جمله شرایط شرکت مبلغان در این فراخوان است.
وی گفت: طلاب برای ثبت نام باید به درگاه مرکز ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه استان خوزستان مراجعه، و بازه زمانی را که می‌توانند به زائران امام حسین (ع) خدمت نمایند را مشخص کنند.
مسوول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: از تمامی روحانیان خوزستانی که قصد شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی امسال را دارند تقاضا می‌شود حتما با لباس مقدس روحانیت در این مراسم شرکت کنند تا زائران حسینی از فیض حضور یک روحانی در کنار خود محروم نشده و بتوانند سوالات دینی، فقهی، اعتقادی، اجتماعی و… خود را با آن‌ها مطرح کنند.
وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان در ایتا به شماره‌های ۰۹۱۶۳۰۹۹۵۷۹ و ۰۹۱۶۱۱۵۱۱۵۶ پیام دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها