اخبار خوزستان

تلاش برای تکمیل واحد‌های نیمه تمام شهرک‌های امام رضا و ولی عصر مسجدسلیمان

تلاش برای تکمیل واحد‌های نیمه تمام شهرک‌های امام رضا و ولی عصر مسجدسلیمان

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، اکبر نیکزاد با حضور در شهرستان مسجدسلیمان روند اجرای طرح این بنیاد در   شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید گفت: در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان جهت تکمیل واحد‌های مسکونی مردم در شهرستان مسجدسلیمان تصمیمات خوبی گرفته شد که مراحل تصویب نهایی را می‌گذراند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: بزودی  قرارگاه تکمیل واحد‌های نیمه تمام شهرک‌های امام رضا  و ولیعصر  مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد  و ضمن آن که یک  یا دو شرکت زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت نظارت و تسریع در این شهرستان مستقر خواهند شد.
نیکزاد بیان کرد: در بجث تسهیلات تکمیلی و بلاعوض نیز با پیگیری‌های انجام شده ظرف یک ماه آینده مصوب و ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بخش نخست   بازسازی منازل زلزله زده شهرستان  اندیکا به پایان رسیده است، ادامه داد:  بازسازی فاز دوم که در سفر رئیس جمهور مطرح شده بود در حال پیگیری اخد تسهیلات هستیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  با اشاره به لزوم تسریع و اجرای طرح هادی گفت: با توجه به تعدد روستا‌ها در ۴ شهرستان وظیفه بنیاد سنگین‌تر است به همین دلیل با تصویب مجلس ۴ هزار میلیارد تومان قیر طی هفته آینده نهایی خواهد شد که سهم مناسبی از آن به شهر‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل خواهد رسید و در اجرای طرح هادی جهش خوبی خواهیم داشت.
ورناصری نماینده مردم  مسجدسلیمان. لالی. اندیکا وهفتکل درمجلس شورای اسلامی دراین جلسه  از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی دو شهرک امام رضا (ع) و ولیعصر (عج) توسط وزارت نفت خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید