اخبار خوزستان

اسکان همراه بیماران معضلی جدی در اهواز+فیلم

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان: برای رفع مشکل اسکان همراهان بیمار در اهواز، باید شهرداری و خیران همکاری کنند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با خبر خوزستان از همراهان بیمار به دلیل نبود مکان مناسب برای استراحت به ویژه در روز‌های با گرمای طاقت فرسا عذرخواهی کرد و گفت: چنین شرایطی در شان همراهان بیمار که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر می‌آیند، نیست و باید تلاش کنیم این مشکل حل شود.
وی با بیان اینکه در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به تناسب بیماران اعزامی به بیمارستان گلستان اهواز دچار مشکل هستیم، افزود: باوجود همه محدودیت‌های مالی، درحال پیگیری هستیم.
افرازه شهاوند به مصوبه‌های وزارت بهداشت برای بخش بهداشت و درمان خوزستان در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان اشاره کرد و ادامه داد: مشکل اسکان همراهان بیمار معضلی جدی است که باتوجه به گرمای شدید هوا باید بیمارستان‌های معین استان، شهرداری و همچنین خیران پای کار بیایند.
این مقام مسئول به ارتباط تنگاتنگ خیران با حوزه درمان اشاره کرد و گفت: درصورتیکه ما مسئولان به عنوان دستگاه‌های متولی بستر‌های لازم از جمله تامین زمین، صدور مجوز و همچنین کمک‌های مالی را فراهم کنیم، مشکل اسکان همراهان بیمار رفع خواهد شد.
معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه خیران نقش موثرتری در رفع مشکل اسکان همراهان بیمار دارند، اضافه کرد: با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و از هیچ تلاشی برای تامین رفاه حال همراهان بیماران به کار گرفته ایم.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

دیدگاهتان را بنویسید