اخبار ورزشی خوزستان

فولاد صفر – سپاهان یک/ نکونام دومین صدرنشین لیگ را نبرد/ انتقام مورایس از نکونام

فولاد صفر – سپاهان یک/ نکونام دومین صدرنشین لیگ را نبرد/ انتقام مورایس از نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از حساس ترین دیدار های هفته نوزدهم لیگ برتر فولاد در ورزشگاه فولاد آرنا پذیرای سپاهان بود که سپاهان موفق شد سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند و همچنان صدرنشین بماند.

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، محمدامین حزباوی، محمد نژادمهدی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، سعید واسعی، سینا مریدی، روبرتو تورس، علیرضا کوشکی و ساسان انصاری

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مانوئل فرناندز، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

اخطار ها:

جلال‌الدین علی‌محمدی (14) سپاهان

علیرضا کوشکی(۳۹) سعید واسعی(۷۴) اشکان دژاگه(۹۵)  فولاد

شرح گل:

سپاهان یک – فولاد صفر( دقیقه ۴۹- گل‌بخودی نژادمهدی): روی ارسال میلاد زکی‌پور از جناح چپ، محمد نژادمهدی، مدافع سابق سپاهان با دفع اشتباه توپ، گل اول سپاهان را وارد دروازه خودی کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹: حرکت خطرناک بازیکنان فولاد از فضای پشت آریا یوسفی در سمت راست سپاهان با پاس عرضی بازیکنان این تیم همراه شد که خروج به موقع نیازمند مانع از گلزنی اهوازی‌ها شد.
دقیقه ۲۰: روی یک پاس عمقی به قلب دفاع سپاهان، سعید واسعی از زاویه‌ای بسته و در شرایط نامتعادل با نیازمند تک به تک شد که ضربه این بازیکن به دیواره کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه ۵۸-۶۰: در یکی از مهیج‌ترین دقایق لیگ بیست و دوم، فولاد در کمتر از یک دقیقه سه، چهار موقعیت گلزنی ایجاد کرد که یک بار پیام نیازمند توپ را دفع کرد، در برگشت قیچی بغل حزباوی را با یک سوپر سیو راهی کرنر کرد و بعد از آن هم روی ضربه کرنر، بازیکنان فولاد یک بار توپ را به تیر افقی زدند و بعد از آن شوت حزباوی توسط مدافعین دفع شد تا در نهایت ضربه سر فولادی‌ها از روی خط با شیرجه نیلسون دور شود.
دقیقه ۸۶: شوت تورس از کنج محوطه جریمه در دستان نیازمند آرام گرفت.

2636