اخبار ورزشی خوزستان

شرکت ۷ هزار نفر در آزمون استعدادیابی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان از شرکت ۷ هزار نفر از ۲۹ شهرستان استان در آزمون استعدادیابی فوتبال باشگاه فولاد خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سجاد مهدی پور به شرکت ۷ هزار نفر از ۲۹ شهرستان استان خوزستان در آزمون استعدادیابی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: استعدادیاب‌های باشگاه به منظور شناسایی نخبگان فوتبالی استان، برخلاف سال‌های قبل در بیشتر نقاط استان حاضر شدند و کار استعدادیابی را انجام دادند.
 
وی شناسایی و کشف استعداد‌ها را از اهداف مهم این آکادمی برشمرد و افزود: سرمربی تیم بزرگسالان فولاد ارتباط نزدیکی با آکادمی دارد و ما هم سعی می‌کنیم این ارتباط همواره حفظ شود.
 
مهدی پور ادامه داد: ۲ هزار و ۴۶۰ بازیکن در رده سنی نونهالان، ۲ هزار و ۱۶۰ بازیکن در رده سنی نوجوانان، یکهزار و ۵۵۲ بازیکن در رده سنی جوانان و حدود ۷۲۰ بازیکن در رده سنی امید در طرح استعدادیابی باشگاه فولاد مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 
مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید: ۴۸ نفر از این تعداد بازیکن در رده سنی نونهالان، ۴۶ بازیکن در رده نوجوانان، ۵۳ بازیکن در رده جوانان و ۳۸ بازیکن در رده سنی امید انتخاب شدند که از هر رده سنی ۲۵ بازیکن عضو تیم‌های کشوری فولاد شده و مابقی بازیکنان عضو تیم‌های استانی فولاد می‌شوند.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح استعدادیابی باشگاه فولاد برای نخستین بار به این شیوه در استان و کشور انجام شد، اضافه کرد: به طور قطع از دل این استعدادها، بازیکنان باکیفیتی در سال‌های آینده به فوتبال خوزستان و کشور معرفی می‌شوند.
 
مهدی پور گفت: ما در هر تیمی، بازیکنان خوبی از روستا‌ها و شهر‌های دور افتاده شناسایی کردیم، در حالیکه این بچه‌ها فکر نمی‌کردند روزی دیده شوند.
 
وی افزود: کمیته تیم‌های ملی از اقدام باشگاه استقبال کرده و قرار است این طرح برای کل کشور انجام شود.
 
تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان در فصل جاری عنوان قهرمانی باشگاه‌های ایران را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

دیدگاهتان را بنویسید